מערכת ERP היא מערכת ניהול עסק המשלבת את כל נתוני החברה למסד נתונים מרכזי אחד. מערכת ה-ERP היא אפליקציית תוכנה המנהלת את תהליכי החברה ומסייעת בקבלת החלטות. היא מנהלת מכירות, מלאי, שירות לקוחות, רכש ומשאבי אנוש. מערכת ERP היא כלי תוכנה המסייע בניהול לידים. זוהי מערכת המשתלבת עם כלים ומערכות אחרים כדי לספק ניהול חלק של תהליך המכירה כולו. לידים הם החלק החשוב ביותר בכל תהליך מכירה. הם אלה שגילו עניין במוצר או בשירות ובאחריות החברה להמיר אותם ללקוחות.
ניהול לידים על ידי אוטומציה של משימות
מערכת ERP לניהול לידים יכולה להיות דרך יעילה לעקוב אחר לידים אלו ולהמיר אותם ללקוחות. יש לו מקרי שימוש רבים שעוזרים לחברות לנהל את תהליך יצירת לידים בצורה יעילה יותר. ניתן לנהל לידים על ידי אוטומציה של משימות מסוימות כמו:
- שליחת מיילים ללקוחות פוטנציאליים על סמך תחומי העניין שלהם.
- הגדרת פרופילי לקוחות ומעקב אחריהם.
- מעקב אחר האינטראקציות של לקוחות פוטנציאליים עם החברה וכו'. מערכת ERP היא יישום מחשב המנהל את הנתונים של ארגון. זה יכול לשמש לניהול לידים, מכירות ושיווק ומלאי.
חברות מסוימות משתמשות במערכות אלו כדי לנהל את הלידים שלהן ולהפיק דוחות על מצבן עם סוגים שונים של לידים. הם גם משתמשים בהם כדי להפיק דוחות על מידת ההצלחה שלהם עם מספרי המכירות שלהם. לידים הם נשמת אפו של כל עסק. הם הצעד הראשון בתהליך המכירה. עם מערכת ERP, אתה יכול לנהל את הלידים שלך מההתחלה ועד הסוף ולראות אילו מהם יש סיכוי גבוה יותר להיסגר.
מערכת ERP
מערכת ERP לניהול לידים יכולה לשמש כל חברה העוסקת בשיווק. המערכת מנהלת את כל הנתונים הקשורים לליד, כמו מקור הליד, מתי הוא נוצר, איך הוא נוצר והאם הוא הומר ללקוח. זוהי משימה חשובה מכיוון שהיא עוזרת לחברות לדעת איזה סוג של אסטרטגיית שיווק עובד ואיזו לא. זה גם עוזר להם לפלח את הלקוחות שלהם כך שיוכלו להתמקד בקבוצות ספציפיות ולמקד אליהם מסרים שונים.
מערכת ה-ERP היא תוכנה לניהול עסק המיועדת לאחסון, לעקוב ולמיין נתונים הקשורים לעסק. מערכת ה-ERP מסייעת בניהול הנתונים והרישומים של החברה בצורה יעילה. זה מאפשר לעסקים לעקוב אחר הביצועים של מסעות הפרסום השיווקיים שלהם, צוותי המכירות ושירות הלקוחות שלהם. חלק מהחברות משתמשות במערכת גם לניהול מלאי.
לסיכום, מערכת ה-ERP היא תוכנה המשמשת לניהול הלידים שנוצרים על ידי החברה. מערכת זו מסייעת בניהול השלבים השונים של ליד וגם מסייעת בקבלת החלטות היכן להשקיע את תקציב השיווק שלהם. לידים נוצרים על ידי מקורות שונים כמו אתרים, מודעות, פוסטים במדיה חברתית וכן הלאה. מערכת ה-ERP מסייעת בניהול הלידים הללו ומספקת גם כמה ניתוחים שניתן להשתמש בהם כדי להחליט כיצד להשקיע תקציבי שיווק. מערכת ERP היא מערכת לתכנון משאבים ארגוניים. התוכנה מאפשרת לחברות לנהל, לארגן ולהפוך את הנתונים שלהן לאוטומטיים.