דף הבית » קידום אתרים ממומן
גוגל, פייסבוק, אינסטגרם ויטיוב הם רק חלק מהפלטפורמות בהם ניתן לפרסם ולהיחשף למאות אלפי גולשים! בעזרת תקציב פרסום שנקבע יחד, אסטרטגיית קידום מותאמת אישית ותוכנית עבודה מסודרת, נפצח קמפיינים ונגיע לקהלים שהעסק שלך צריך!
לענקית מנועי החיפוש גוגל יש דרך חדשה לעזור למפרסמים שלהם לדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש. גוגל מאפשרת כעת למפרסמים לתת חסות לתוצאות החיפוש האורגניות. זה נעשה על ידי הוספת תגית 'ממומנת' קטנה ליד התוצאה האורגנית והיא תוצג למשך כ-12 שעות או עד שמישהו ילחץ עליה. המפרסם יחויב רק אם מישהו ילחץ על הקישור הממומן. הרעיון מאחורי הפיצ'ר החדש הזה הוא שהוא יאפשר למשווקים ולמפרסמים להגיע לקהל היעד שלהם על ידי הופעה בראש רשימת החיפוש של גוגל, גם אם אין להם קישורים נכנסים רבים כמו לאתרים אחרים.
גוגל הוא אחד ממנועי החיפוש הפופולריים בעולם. זוהי גם פלטפורמת פרסום פופולרית עבור חברות. ידוע שמנוע החיפוש מספק קישורים ממומנים בדף התוצאות של מנוע החיפוש (SERP) עבור מוצרים ושירותים הרלוונטיים לשאילתת החיפוש של המשתמש. גוגל הציגה שירות זה בשנת 1999 והוא נקרא במקור "AdWords". שירות זה שונה מאוחר יותר ל"מודעות".
כיום, גוגל אדוורדס הוא אחד הכלים החשובים ביותר לעסקים כדי לקבל נראות על המוצרים או השירותים שלהם. זה מאפשר להם לפרסם ב-SERPs של גוגל עם מודעות שקשורות קשר הדוק למוצר או לשירות שלהם. גוגל היא חברה גדולה שיש לה הרבה כסף. הם גם מנוע החיפוש המוביל בעולם והם נותנים חסות לקידום אתרים כבר זמן רב. הרבה אנשים מודאגים מהכוח שיש לגוגל באינטרנט וכמה שליטה יש להם על מה שאנחנו רואים על המסכים שלנו.
קידום אתרים ממומן של גוגל הוא שירות פרסום שבו גוגל משלמת לבעלי אתרים כדי להציב מודעות באתר האינטרנט שלהם. המודעות בדרך כלל קשורות למה שחיפשת כאשר לחצת על משהו בדפדפן שלך או בתוצאות החיפוש שלך. הרעיון מאחורי זה הוא שאם מישהו לוחץ על מודעה, זה אומר שהוא התעניין בכל מה שפורסם ואולי יקנה אותו אם יגיע לאתר. תוכנית המודעות של גוגל נקראת Adwords, והיא מאפשרת למפרסמים לרכוש מודעות ברשת האתרים של גוגל. הרעיון מאחורי תוכנית זו הוא שמפרסמים משלמים רק כאשר מישהו לוחץ על המודעות שלהם.
גוגל משתמשת במערכת מבוססת מכירה פומבית כדי לקבוע אילו מודעות יוצגו בדף תוצאות חיפוש מסוים. מערכת זו ספגה ביקורת משום שהיא עלולה להוביל למחירים גבוהים יותר עבור סוגים מסוימים של מוצרים או שירותים מאשר אחרים. גוגל ביצעה הרבה שינויים באלגוריתם שלהם. אחד השינויים הוא שכעת הם יהיו אתרים מתגמלים בעלי תוכן איכותי ומקורי. אתרים עם תוכן מסוג זה ידרגו גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל וגם יקבלו יותר תנועה.
כל הזכויות שמורות לחברת Touch Target | האתר נבנה על ידי חברת Vamos Media